COVID-19

Νέα πολιτική του καταλύματος περί λήψης αυξημένων μέτρων υγιεινής

Υπηρεσία υποδοχής

  1. Διεύρυνση διάρκειας check-out και check-in μεταξύ των διαμονών (check out μέχρι τις 11.00 πμ και check in από τις 3.00 μμ)
  2. Δυνατότητα web check in
  3. Δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής των δαπανών διαμονής
  4. Δυνατότητα ηλεκτρονικής αποστολής τιμολογίων και αποδείξεων
  5. Απολύμανση των key cards και των κλειδιών
  6. Απαγόρευση εισόδου στα δωμάτια σε μη διαμένοντες

Υπηρεσία δωματίων

  1. Τήρηση προγράμματος καθαρισμού και απολύμανσης, σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας
  2. Καθαρισμός και αερισμός δωματίου τις ώρες που μεσολαβούν μεταξύ διαμονών
  3. Μη συχνός καθαρισμός δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής, παρά μόνο κατόπιν αιτήματος του πελάτη
  4. Κατάργηση καθημερινής αλλαγής ιματισμού και πετσετών, παρά μόνο κατόπιν αιτήματος του πελάτη
  5. Πριν το δωμάτιο διατεθεί σε πελάτη πραγματοποιείται σχολαστικός καθαρισμός – απολύμανση (με ατμοκαθαριστή) στις επίμαχες επιφάνειες δωματίου και μπάνιου
  6. Απομάκρυνση διακοσμητικών αντικειμένων (μαξιλαριών, κλινοσκεπασμάτων)
  7. Τοποθέτηση καλύμματος μιας χρήσης στα χειριστήρια της τηλεόρασης και του κλιματιστικού
  8. Οι υφασμάτινες επιφάνειες (πχ ταπετσαρίες επίπλων) καθαρίζονται με συσκευή ατμού
  9. Τήρηση των κανόνων υγιεινής από το προσωπικό κατά τη διαλογή ακάθαρτων λινών με χρήση των ενδεδειγμένων μέσων ατομικής προστασίας (ειδικής ποδιάς μιας χρήσης πάνω από τη στολή, γαντιών και μάσκας)